OK - adaugat la favorite
Eliminata din favorite!

Casele de vacanta Luca si Vicentiu - cazare Tara Maramuresului

Botiza (Maramures) - Maramures

Total comentarii: 93 (Nota  5 din 5 )
Contacteaza
Adauga la favorite
Elimina din favorite

Nota generala:

Total comentarii: 93

Ai fost deja in aceasta pensiune? Adauga comentariul tau!

Pagina 15 din 19

ro Mai mult decit perfect ,  11/08/2015

Comentariu:

Dupa o plimbare de citeva sute de kilometrii prin Maramures,la recomandarea unei localnice care oferea si ea cazare si care ne-a spus "Si eu m-as caza acolo",am ajuns la aceasta locatie deosebita unde am stat ,din pacate ,doar 4 zile. Casele sunt traditionale, vechi stramutate acolo de actualii propietari, "bucuresteni" cum ii numesc localnicii .Oameni deschisi, amabili si foarte primitori propietarii au imbinat vechiul stil maramuresan la exterior cu stilul modern si confortabil la interior. Sper sa revenim cit de curind
» [Casele de vacanta Luca si Vicentiu] raspunde: Va multumim mult pentru aprecieri. Va asteptam cu mult drag sa reveniti. Ne-am simtit foarte bine in prezenta dumneavoastra!
8/2015

ro Raiul pe Pamant! ,  21/07/2015

Comentariu:

Dupa o zi plina de vizitat Cimitirul Vesel , frumoasele manastiri din zona extenuati am ajuns in gradina Raiului ,pensiunea Luca si Vicentiu reprezinta esenta zonei un loc in care parca te intoarci in timp in care esti inconjurat de un peisaj care ti taie rasuflarea cu puternice vibratii iar inima iti este mangaiata de ospitalitatea domnului Vasile care ne a facut sederea mai mult decat placuta.
locatia este ideala pt a vizita atractiile zonei este compusa din doua minunate case traditionale maramuresene capacitatea 6 camere duble foarte curate ,bai proprii ,o bucatarie complet utilata si sala de mese iar in gradina loc de gratar utilat doua foisoare si doua balansoare ,loc retras pe deal inconjurat de capite de fan
pe langa sistemul de autogospodarie aveti posibilitatea de a manca in satul Botiza la o distanta de aproximativ un km
am petrecut clipe de neuitat alaturi de sotul meu in acest loc si multumim lui Dumnezeu ca mai exista astfel de locuri si ca ne a scos in cale aceasta locatie facand din scurta noastra excursie in Maramures un moment memorabil.Asteptam cu drag momentul reintoarcerii.
Multumim!
7/2015

ro superb ,  14/05/2015

Comentariu:

Am colindat intraga tara si nu am gasit asa o locatie perfecta pentru cei care vor sa se destinda citeva zile in mijlocul naturii.Totul a fost superb, mai ales imbinarea dintre rustic si confortul de lux.
5/2015

de Foarte frumos ,  22/09/2014

Comentariu:

De mult timp intentionam sa vizitez Maramures si am fost 3 zile la Botiza. Am contactat proprietarul, care a fost foarte amambil si am rezervat o camera in Casa Luca. Din pacate sotia nu a putut veni si am fost singur in casa. Zona Botiza este minunata, am gasit locatia destul de usor si am ajuns inainte de apusul soarelui. A fost o imagine de vis sa vad toata imprejurimea. Casele se afla sus pe un deal chiar la marginea satului si se vede imprejurimea pe o raza de multi kilometri.M-am simtit imediat foarte bine. Interiorul este foarte placut, se simte ca e constructie de lemn. Vecina, care detine cheile a fost imediat disponibila, mi-a arat casa. Era foarte curat si totul a fost pregatit. Noapte a fost o liniste absoluta si am dormit excelent. Micul dejun si cina am luat-o la o pensiune din apropiere, pentru ca nu vroiam sa gatesc si sa mananc singur. Mancare buna, horinca, visinata si vineri seara a fost un scurt program de muzica populara fiind acolo si un grup francez. Din Botiza am facut aprox. 45 Minute pana la Viseul de Sus unde am calatorit cu Mocanita. Am avut o zi cu mult soare si a fost o excursie de vis pe Valea Vaserului. Anul viitor astept fetele mele cu parteneri din Germania care vor sa vada acest loc superb si o sa mergem la casele din Botiza. In grup va fi mult mai frumos. Vreau sa-i multumesc proprietarului si D-nei Maria pentru toate serviciile impecabile si le doresc mult succes.
(Tradus cu Google)
9/2014

ro Superb ,  11/09/2014

Comentariu:

Locatie foarte buna departe de lume...Ma bucura oprirea noastra la aceasta vila, neasteptat de adevarat comentariile pozitive. Multumim!
P.S. Am intalnit cu aceasta ocazie o familie super marfa Corina si Sirazin cu Andrei copilul lor frumos si destept ;).