OK - adaugat la favorite
Eliminata din favorite!

Pensiunea Bunica Maria - cazare Delta Dunarii

Mahmudia (Tulcea) - Dobrogea

Total comentarii: 1 (Nota  5 din 5 )
Contacteaza
Adauga la favorite
Elimina din favorite

Nota generala:

Total comentarii: 1

Ai fost deja in aceasta pensiune? Adauga comentariul tau!

ro Un weekend savuros la Bunica Maria ,  29/07/2018

Nota:

Comentarii scrise de:

Comentariu:

Am petrecut cateva zile la pensiunea Bunica Maria din Mahmudia. O pensiune noua, foarte frumoasa, dotata cu tot ce iti trebuie pentru a petrece cateva zile minunate in delta. Noi avand bebe am plecat de acasa cu masuta lui dupa noi. Ajungand la pensiune am observat ca pensiunea era dotata cu 2 scaune de masa pentru bebe. Curtea mare, foarte frumoasa, bb toata ziua vroia in leagan sau sa vada puii ( au in curte separat gaini, pui mici, mari, bibilici, ratuste) si se uita dupa pisicile care mai veneau si se tolaneau la soare prin curte. Soare care a fost cam zgarcit cu noi. Vineri pe drum spre Bunica Maria, intre aeroportul tulcea si orasul tulcea cerul s a facut negru, si a plouat de nu vedeam in fata la 10 metri si a scazut temp la 19 grade. Cum am trecut de tulcea a inceput usor sa se lumineze si ajunsi in mahmudia am oprit la un supermarket am cumparat cate ceva, foarte aproape de pensiune, cam 300 metri. Aici era soare si 32 de grade. A doua zi sambata, racoare cam 23 grade dar vant. Sotia vroia pe sezlong dar nu prea tinea vremea cu ea. A reusit sa se bucure de soare duminica. Eu cu bebe ne plimbam prin curte pe la pui si la copaceii din curte sa furam cateva visine sa la manance cu iaurtel. ( au cativa copacei in curte, visini, piersici turtite, meri, pana si un copac de goji). In ziua de duminica fiind vremea ok s a organizat o excursie cu barca pe lacul gorgova. Am fost invitati, din pacate nu am putut merge, eu satul de apa din cauza meseriei, sotia ar fi vrut dar bb era cu eruptie dentara si plangea din senin de numai ea putea sa il linisteasca. Asa ca am petrecut in curte plimbandu-ne, apoi coborand pe straduta pana pe faleza dunarii, foarte aproape, cred ca 200 m, de unde se si pleaca cu barca in plimbare pe lacuri sau pana la sf ghe sau sulina. Plimbaretii cu barca s au intors cam dupa 3 ore jumate asa si apoi flamanzi am asteptat cu totii masa. O sa povestesc si de masa. Luni dimineata am fi vrut sa mai stam la micul dejun dar bb era foarte marait cu dintii asa ca devreme tare am plecat spre casa si nu am mai servit micul dejun. Pensiunea este foarte frumoasa, dotata cu tot ce ti ar trebui sa petreci acolo cateva zile, camera frumos amenajata, am folosit aerul cond din plin in prima seara fiind foarte cald. Pensiunea este frecventata si de multi turisti straini. Noi cand am ajuns vineri erau cred vreo 3 familii de nemti. Proprietarul pensiunii Andrei, un tanar cam de varsta noastra, foarte serviabil, iti oferea orice informatie aveai nevoie, sfaturi, ce sa vizitezi prin jur, cum se te deplasezi mai departe spre unde vroiai sa ajungi si cu ce mijloace, plus un foarte bun bucatar. Noi cam am ajuns le explica unei familii de nemti care venisera pe biciclete si cu avionul, cum sa ajunga mai departe, ei vroiau in vama si apoi in Bulgaria. Seara ne am ciocnit sticlele de bere eu si cu conlocuitorul neamt din pensiune la frigider, eu luandu mi niste bere rece in camera si urmarind protestele din bucuresti impotriva stiti voi cui si el urmarind campionatul mondial de fotbal in living. Andrei impreuna cu sotia irina adiministreaza pensiunea si se asigura ca ai tot ce iti trebuie. Sa vorbim si despre savuroasele mancaruri pescaresti servite la Bunica Maria. In prima seara am servit un somn prajit cu mujdei si mamaliguta foarte bun. Noi am mancat in graba si am plecat in camera ptr ca trebuia sa ii facem o baita lu bb. Dupa vreo 20 de min a batut la usa irina sotia lui Andrei, ne pregatisera clatite dar noi fugisem de la masa. Am multumit si apoi le am servit in camera. Dimineata micul dejun era de doua feluri, ori pescaresc, ori continental. Noi am optat doar pentru pescaresc. Aveam asa, macrou marinat, peste afumat, chiftele de peste, rosii, ardei, castraveti, un bol de icre si paine de casa. Foarte bun totul. La pranz sambata am servit un bors cu chiftele de peste si chiftele de peste cu piure. Seara a facut Andrei afara la ceaun, un bors pescaresc, foarte bun, cu vreo 7 feluri de peste parca zicea. Si desert tarta cu visine facuta de irina. Duminica la pranz am avut un storceag delicios si un peste cu mujdei si seara o plachie de peste si chec. Noi am fi vrut sa stam si luni dimineata la micul dejun dar am decis sa plecam dimineata devreme sa doarma bb pe drum sa mai uite de dintisori. Asa ca duminica seara am vb cu Andrei sa achitam si noi sejurul ca vom pleca dimineata si sa nu deranjam, si am avut placuta surpriza la fel cum citisem si eu pe net ca borsul pescaresc sa fie din partea casei si cu tarta sotiei irina servite sambata seara. Am multumit frumos, si ei ne au multumit penstru sejurul petrecut la pensiunea lor. Luni dimineata am plecat devreme tare, la 7 fara 10 eram deja pe drum, n-am mai apucat sa ne luam ramas bun de la gazde, asa ca odata ajunsi acasa l-am sunat pe Andrei si i-am spus ca noi am ajuns cu bine acasa, multumim pentru tot si ca vom reveni cand vom mai avea o ocazie. In concluzie, o pensiune foarte frumoasa, cu o curte amenajata frumos, mancare foarte buna, condusa de o familie tanara si dornica sa te simti ca acasa daca nu chiar mai bine, o pensiune de revenit si de vizitat daca sunteti in delta.