OK - adaugat la favorite
Eliminata din favorite!

Pensiunea Danciu - cazare Apuseni, Tara Motilor, Arieseni

Garda De Sus (Alba) - Transilvania

Total comentarii: 30 (Nota  5 din 5 )
Contacteaza
Adauga la favorite
Elimina din favorite

Nota generala:

Total comentarii: 30

Ai fost deja in aceasta pensiune? Adauga comentariul tau!

Pagina 4 din 6

ro Zile de vis ,  30/05/2017

Comentariu:

Doua zile si jumatate petrecute la pensiunea Danciu au fost ca de vis: camere faine, curatenie, mâncare ca la mama acasa, personal amabil si mereu gata sa ne împlineasca dorintele. Vom reveni!!
5/2017

de Revigorant,frumos...Romanesc! ,  18/09/2016

Comentariu:

Am fost in Muntii Apuseni pentru relaxare si vizitarea unor obiective turistice din zona, poposind la Garda de sus Pensiunea Danciu si am ramas sincer uimiti de frumusetea locului.In lateral curge paraul Garda care are o apa uimitor de curata.Camera 11 unde am fost cazati a fost foarte curata,baia cu dus si o atmosfera familiala,un balcon frumos de unde omul poate vedea si de unde vin o parte din produsele din Restaurant. Mancarea a fost pe saturate si cu mult gust pregatita (Traista motului)specifica Restaurantului e super buna!!!! iar "Pancovele si Papanasii" au fost extraordinare.Oamenii sunt foarte primitori si va pot ajuta cu sfaturi utile. Noi am fost sa vizitam "Pestera Ghetarul de la Vartop" este neamenajata...dar odata intrat in pestera propriuzisa...iti taie respitatia,merita!! Binenteles in zona sunt destule locuri frumoase pe care le-am vizitat si asta in parte multumita ideilor primite de la Fam.Danciu! Multumim frumos!Sotul meu vrea sa scrie niste cuvinte in limba germana pentru eventualii vizitatori(turisti) din Germania sau tarile vorbitoare de limba germana:
>> Es ist mit Sicherehit eine hervorragende Wahl das Haus " Casa Danciu" als Unterkunft zu wählen.Ein sehr gut und mit aller Freundlichkeit geführtes Haus von der Unterkunft bis zum Restaurant. Wongebäude und Restaurant sind getrennt und im Hof gibt es genügend Parkplätze.Es ist immer ein Familienmitglied anwesend um nach dem Rechten zu sehen und auf Anfrage erhält man auch Informationen über Sehenswürdigkeiten aus dieser Region. Und davon gibt es genügend. Wir haben einige sehr schöne Tage in diesem Hause verbracht und kommen gerne wieder.Viele Grüße an die gesamte Familie Danciu.
(Tradus cu Google)
8/2016

ro Am fost acolo ,  11/01/2016

Comentariu:

Mancare buna si destula, gazda super ok, zona super
1/2016

ro Superb ,  11/10/2015

Comentariu:

Am petrecut 3 zile minunate la Pensiunea Danciu,locatia este superba,mancarea foarte buna.Pensiunea foarte curata.Gazdele foarte primitoare si amabile,sunt un exemplu bun pentru agroturismul din Romania.
10/2015

ro nu am cuvinte sa laud destul aceasta pensiune ,  02/10/2015

Comentariu:

Am fost deja de doua ori, odata in 2014, odata de Paste, in 2015, cand concomitant cu noi au mai fost trei familii. M-am simtit revigorata de cum am descchis usa masinii si am auzit apa curgand in spatele pensiunii si-am simtit aerul rece de munte. Nu m-am simtit capabila sa descriu acest loc la adevarata lui frumusete si-mi dau seama ca nu este totusi atat de renumit cum m-as fi asteptat. Am ajuns prima data acolo din intamplare, a doua oara ne-am dus special iar acum imi e dor sa ajung iara. Obiective turistice sant atat de aproape si atat de multe incat n-o sa va ajunga o singura vacanta sa le vedeti pe toate. Mancarea de la pensiune este exceptionala, mancare traditionala, facuta cu ingrediente din curtea proprie. La Paste , desi eram in jur de 8-9 oameni, am gasit restaurantul placut incalzit, pe mese erau ulcele cu afinata, vin de casa , tuica, sirop natural, apa de izvor si o farfurie cu tari iuti , in farfurii de pamant. Am ramas cu nostalgia acelor carafe si-am incercat de multe ori sa recreez atmosfera insa nu mi-a iesit.
proprietarii sant mereu printre oaspeti si cu zambetul pe buze si-si fac mereu timp sa vorbeasca si sa asculte . Ultima data ne-au dat un mic pliant cu obiectivele turistice din Garda de Sus, ceea ce n-am primit de la locatii cu mai multe pretentii. Seara in camera sa adorm cu susurul apei, era cea mai mare placere.Camera a fost mare , placuta , baia moderna si camera avea si un mic balconas spre rau.
Mancarea e atat de ieftina incat m-am simtit jenata. Cazarea cu mancare pe o zi ,de Paste, a costat doar 100 lei.
La restaurant, o masa cu mancare traditionala costa ridicol de putin.
Din fotografii , pensiunea nu pare cine stie ce, dar acolo, la fata locului, este tot ce poti astepta de la turismul traditional in Romania.