OK - adaugat la favorite
Eliminata din favorite!

Pensiunea Danciu - cazare Tara Motilor

Garda De Sus (Alba) - Transilvania

Total comentarii: 18 (Nota  5 din 5 )
Contacteaza
Adauga la favorite
Elimina din favorite

Nota generala:

Total comentarii: 18

Ai fost deja in aceasta pensiune? Adauga comentariul tau!

Pagina 2 din 4

ro Am fost acolo ,  11/01/2016

Comentariu:

Mancare buna si destula, gazda super ok, zona super
1/2016

ro Superb ,  11/10/2015

Comentariu:

Am petrecut 3 zile minunate la Pensiunea Danciu,locatia este superba,mancarea foarte buna.Pensiunea foarte curata.Gazdele foarte primitoare si amabile,sunt un exemplu bun pentru agroturismul din Romania.
Restaurant:
10/2015

ro nu am cuvinte sa laud destul aceasta pensiune ,  02/10/2015

Comentariu:

Am fost deja de doua ori, odata in 2014, odata de Paste, in 2015, cand concomitant cu noi au mai fost trei familii. M-am simtit revigorata de cum am descchis usa masinii si am auzit apa curgand in spatele pensiunii si-am simtit aerul rece de munte. Nu m-am simtit capabila sa descriu acest loc la adevarata lui frumusete si-mi dau seama ca nu este totusi atat de renumit cum m-as fi asteptat. Am ajuns prima data acolo din intamplare, a doua oara ne-am dus special iar acum imi e dor sa ajung iara. Obiective turistice sant atat de aproape si atat de multe incat n-o sa va ajunga o singura vacanta sa le vedeti pe toate. Mancarea de la pensiune este exceptionala, mancare traditionala, facuta cu ingrediente din curtea proprie. La Paste , desi eram in jur de 8-9 oameni, am gasit restaurantul placut incalzit, pe mese erau ulcele cu afinata, vin de casa , tuica, sirop natural, apa de izvor si o farfurie cu tari iuti , in farfurii de pamant. Am ramas cu nostalgia acelor carafe si-am incercat de multe ori sa recreez atmosfera insa nu mi-a iesit.
proprietarii sant mereu printre oaspeti si cu zambetul pe buze si-si fac mereu timp sa vorbeasca si sa asculte . Ultima data ne-au dat un mic pliant cu obiectivele turistice din Garda de Sus, ceea ce n-am primit de la locatii cu mai multe pretentii. Seara in camera sa adorm cu susurul apei, era cea mai mare placere.Camera a fost mare , placuta , baia moderna si camera avea si un mic balconas spre rau.
Mancarea e atat de ieftina incat m-am simtit jenata. Cazarea cu mancare pe o zi ,de Paste, a costat doar 100 lei.
La restaurant, o masa cu mancare traditionala costa ridicol de putin.
Din fotografii , pensiunea nu pare cine stie ce, dar acolo, la fata locului, este tot ce poti astepta de la turismul traditional in Romania.
Restaurant:
4/2015

ro fara cazare ,  12/08/2015

Comentariu:

din pacate,cu toata insistenta(telefoane, sms-uri) n-am gasit locuri la aceasta pensiune, in aceasta vara, sper in viitor...si in tichetele de vacanta, dela anul :)
8/2015

ro Fara locuri ,  09/09/2013

Comentariu:

Deci am facut rezervare prin intermediul acestui site, nu am primit nici un mesaj.Iar a doua zi sunand, am descoperit ca nu sunt locuri.Am inteles de la altii ca pensiunea merita, deci poate alta data.Pana la urma ne-am cazat in Apunseni in alta locatie, proprietarul fiind un ghid montan deci tot raul a fost spre bine.