OK - adaugat la favorite
Eliminata din favorite!

Pensiunea Carpathia - cazare Apuseni

Remeti (Bihor) - Crisana

Total comentarii: 8 (Nota  5 din 5 )
Contacteaza
Adauga la favorite
Elimina din favorite

Nota generala:

Total comentarii: 8

Ai fost deja in aceasta pensiune? Adauga comentariul tau!

Pagina 1 din 2

ro Pensiunea Carpathis, sejur de paste ,  18/04/2017

Comentariu:

Cateva impresii dupa sejurul de Paste despre pensiunea Carpathia si imprejurimi: conditiile de cazare sunt foarte bune, mai degraba specifice hotelurilor decit pensiunilor: finisaje de calitate, moderne, camere mari, frumos mobilate si dotate - in sfirsit un televizor pozitionat adecvat, veioze la care se poate citi, prize suficiente si exact unde ai nevoie de ele:) mancarea foarte bine gatita, mic dejun cu produse locale, diversificat si indestulator. Gazdele au fost atente nu doar la nevoile noastre, ci au avut grija sa ne faca si surprize :) Am remarcat grija pentru detalii si interesul de a se dezvolta si de a oferi cit mai mult(e) turistilor. Chiar daca in imediata proximitate nu sunt obiective turistice foarte cunoscute sau de anvergura, ne-am bucurat pe deplin de plimbari pe drumurile forestiere, de liniste si natura spectaculoasa. Ar mai fi multe de spus, dar in concluzie: va multumim, felicitari, succes si impliniri in tot ce faceti, va recomandam cu mult drag tuturor ! Cu bine, pe curind!
4/2017

ro conditii excelente de cazare ,  03/01/2017

Comentariu:

Conditii excelente pentru familii, locatia este de vis, personalul foatre amabil. De la intrare esti intampinat cu multa ospitalitate si profesionalis, camerele sunt foarte curate si spatioase, iar de pe balcon poti sa vezi muntele. Au o gradina foarte mare unde sa te relaxexi iar in gradina au caprioare salbatice si iepuasi. Mancarea a fost foarte buna, noi am mancat foarte mult pastrav acolo caci au bazin propriu si ne faceau pofta vazand dimineata cand i prindeu.
Ne gandim la urmatoarea vacanta la acest hotel. Multumim pentru ospitalitate.
11/2016

ro Totul la superlativ! ,  03/09/2013

Comentariu:

Zona superba, oameni extraordinari, binevoitori si atenti la detalii, servicii de top! Nivelul unui hotel de 4 stele oriunde in afara... Felicitari pentru tot! Ne-am simtit fantastic!
8/2013

ro De la Calin si Oana ,  23/08/2013

Comentariu:

Noi am venit din Italia si am gasit aceasta pensiune pe site-ul acesta. Am fost foarte placut surprinsi de conditiile de cazare, de pozitia pensiunii si, mai ales, de personal. Curatenia, restaurantul si amabilitatea cu care am fost tratati au fost punctul forte al vacantei. Vom vorbi cu placere tuturor prietenilor si cunostintelor noastre despre acest loc pentru ca merita vazut. Fotografiile de pe site nu reprezinta in totalitate frumusetea locurilor. Multumim pintregului team al pensiuni pentru cele 6 zile petrecute acolo.
8/2013

ro Pentru noi : O "luna de miere" minunata ,  27/08/2012

Comentariu:

Tocmai ce m-am intors din luna de miere cu "sotul", de la Carpathia. A fost minunat. Ne-au asteptat inca de la inceput cu sampanie in camera, lumanari, ciocolata in forme de inimioare,super. Am inteles ca mai era inca un cuplu in luna de miere. Noi am ales varianta de oferta cu demipensiune si meniu fix si am iesit super ieftin iar mancarea a fost foarte buna.
Pensiunea este foarte bine dotata, si se pune mult accent pe curatenie arata ca un mic hotel in mijlocul naturii.
Multumim dnei de la receptie care a fost o draguta si ne-a ajutat tot timpul si la masa cand am mai dorit cate ceva in plus, si cu traseele de vizitat in zona. Multumim