OK - adaugat la favorite
Eliminata din favorite!

Casele de vacanta Luca si Vicentiu - cazare Tara Maramuresului

Botiza (Maramures) - Maramures

Total comentarii: 93 (Nota  5 din 5 )
Contacteaza
Adauga la favorite
Elimina din favorite

Nota generala:

Total comentarii: 93

Ai fost deja in aceasta pensiune? Adauga comentariul tau!

Pagina 1 din 19

ro Casuta mica - liniste si o priveliste deosebita ,  23/07/2023

Comentariu:

Multumim gazdelor primitoare si oamenilor calzi din Botiza pentru concediul relaxant de care am avut parte. Sejurul nostru initial de 3 nopti in Maramures s-a extins pana la 13 nopti, casuta mica oferindu-ne tot confortul necesar, fiind curata si spatioasa, cu o gradina si imprejurimi extraordinar de frumoase... sa tot revii cu drag!
Ne-am simtit minunat!
Dana & Alex

7/2023

ro O experienta minunata ,  09/07/2023

Comentariu:

Experienta traita in Botiza, la pensiunea Luca si Vicentiu, a fost una minunata.
Amplasate intr-o zona linistita, casutele sunt foarte curate si dotate astfel incat sa te simti confortabil.Ne-am odihnit si am respirat aer de munte.Am admirat peisajul si curtea plina de flori.Ne-am plimbat si am vizitat Manastirile Rohia, Barsana si Botiza.
Exact asta ne-am dorit!
Doamna Florica si domnul Vasile se asigura mereu ca ai tot ce-ti trebuie ca sa te simti bine.Am stat seara la povesti si ne-am bucurat de compania lor.
Am plecat cu regretul ca sejurul nostru de sase nopti a trecut prea repede.
Multumim proprietarilor pentru ca ne-au oferit sansa sa le pasim pragul!
Ne-am promis, noua insine ca vom reveni!
6/2023

ro Drag de Maramures ,  07/07/2023

Comentariu:

Am revenit cu drag la Casutele de vacanta Luca si Vicentiu. Am regasit aceeasi atmosfera de pace, armonie, bucurie. Ca si anul trecut, ne-am încarcat bateriile si ne-am lasat sedusi de peisajul impresionant si generozitatea si caldura oamenilor locului. Pe cararile vechi am descoperit linistea Manastirii "Sfânta Ana" - Rohia, a Manastirii Botiza, am facut drumetii si ne-am bucurat de preparate culinare specifice locului. Casutele Luca si Vicentiu ne-au întâmpinat mândre si ne-au oferit odihna de care avem atâta nevoie, iar baietilor nostri le-au dat libertatea de a se conecta cu energia pamântului, a naturii si a oamenilor! Ca de fiecare data, pentru noi, Casutele Luca si Vicentiu au însemnat un timp binecuvântat în mijlocul naturii!
Va multumim si abia asteptam sa ne revedem!
7/2023

ro Sejur de neuitat la Casele Luca si Vicentiu ,  01/09/2022

Comentariu:

Am petrecut patru zile de vis la Casele Luca si Vicentiu, pentru noi fiind prima excursie in Tara Maramuresului. Le cunosteam din povestirile si pozele de vacanta ale nepotilor nostri, Geta si Andrei si demult doream sa ajungem in acest loc minunat.
Ne-a placut mult ideea inspirata a construirii acestor case: vechi la exterior (case din lemn, tipic maramuresene), dotate cu tot confortul modern la interior. Erau flori peste tot, in pridvoare si in fata caselor, o simfonie de culori, cu dragoste ingrijite de Lele Floare (si numele ei spune asta!) care ingrijea si interioarele caselor care erau de o curatenie exemplara. Iar in leaganele din curte puteai sa te relaxezi si sa visezi cu ochii deschisi la panorama fantastica a Vaii Sasului, cum se numeste locul.
Felicitari gazdelor pentru toata straduinra si amabilitatea lor si la cat mai multi turisti incantati ca noi de aceasta minunata asezare!
8/2022

ro Impresii cazare ,  31/08/2022

Comentariu:

Am petrecut câteva zile de vis la pensiunea Luca si Vincentiu! Cele 3 casute sunt asezate intr-un peisaj de vis, eu m-am simtit ca in rai. Ai tot ce iti doresti: dotari super, curatenie de 4 stele, liniste, leagan, foisoare, intr-o curte de 17000 mp,plina de flori si pomi. Pentru familii cu copii e ideal! Au unde sa zburde. Gazde primitoare, discrete. si preturi foarte bune! Noi vom reveni cu placere!